کد خبر: ۲۳۲۶۶۵
۱۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۶

دستور مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر برای تسریع در صدور سند مالکیت منازل واگذار شده به کارکنان؛ اقدامات حقوقی آغاز شد

در پی بازدید نوروزی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر از واحد‌های تولیدی مجتمع و طرح مطالبه کارکنان درباره دریافت سند مالکیت منازل سازمانی واگذار شده، علی حیاتی با صدور دستوری رسمی، آغاز اقدامات حقوقی و قانونی برای تحصیل اسناد مالکیت این واحد‌ها را کلید زد. این مأموریت به مدیریت امور حقوقی و قرارداد‌های شرکت ابلاغ شده و مقرر است همه ظرفیت‌های قانونی برای تسریع در صدور اسناد به‌کار گرفته شود.

در پی بازدید نوروزی مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر از واحدهای تولیدی مجتمع و دیدار مستقیم با کارکنان، موضوع تعیین تکلیف اسناد مالکیت منازل سازمانی واگذار شده به پرسنل به‌عنوان یکی از مطالبات اصلی کارکنان مطرح شد.

بر همین اساس پس از رفع شرایط اضطراری ناشی از جنگ تحمیلی، علی حیاتی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با تأکید بر ضرورت صیانت از حقوق کارکنان و تسریع در رفع موانع اداری و حقوقی، دستور آغاز اقدامات حقوقی و قانونی برای تحصیل اسناد مالکیت این منازل را صادر کرد.

طبق این دستور، مأموریت پیگیری و اجرای فرآیندهای لازم به مدیریت امور حقوقی و قراردادهای شرکت ابلاغ شده و مقرر است با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های قانونی و انجام مکاتبات و پیگیری‌های لازم با مراجع ذی‌ربط، روند اخذ سند مالکیت برای منازل واگذار شده در سال‌های گذشته در مجموعه های مسکونی ۲۰۰ واحدی، محتشم کاشانی، سعدی و حافظ در اولویت اقدامات قرار گیرد.

این اقدام در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات کارکنان و ایجاد اطمینان خاطر برای خانواده‌های آنان انجام می‌شود و نتایج و مراحل پیشرفت کار، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.