کد خبر: ۴۶۶۴۶
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱

پیش فروش محصولات خودروسازان راه خوبی جهت بالابردن نقدینگی خودروسازی است

download (1)
محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار نبض بازار با اشاره به چالش نقدینگی خودروسازان برای تولید خودرو و بی مهری بانک مرکزی جهت ارائه تسهیلات به قطعه‌سازان گفت: به اعتقاد بنده هم باید از تولید داخل کشور حمایت کرد تا صنایعی چون صنعت خودروسازی به زمین نخورد و هم متوجه تعهدات خودروسازان بود .

وی بیان داشت: در حال حاضر همه مردم به تولید داخل و کالای ایرانی تعصب دارند لذا با توجه به این موضوع باید از خودروسازان حمایت شود که بانک ها باید در این راستا اقدام کنند البته این حمایت بدین معنی نیست که از سوی دیگر خودروسازان و قطعه‌سازان ما کیفیت محصولات و یا ارائه خدمات را رها کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ارائه مجوز به خودروسازان در قبال پیش فروش محصولات خودرویی باید مد نظر باشد اما به شرط اینکه خودروسازان به تعهدات خود عمل کنند.

رضایی کوچی بیان داشت: وقتی که اقدام به جمع‌آوری نقدینگی مردم می کنیم باید حتماً مبلغی را که باآنها توافق کردیم را تغییر ندهیم و پای حرف خود بمانیم  و همچنین به تعهدات زمانی پایبند باشیم.

وی تاکید کرد:  پیش فروش محصولات خودروسازان جهت افزایش سرمایه خودروساز  راه خوبی است اما به شرط اینکه خودروسازان هم به تعهدات خود عمل کنند.

اخبار پیشنهادی