کد خبر: ۳۹۲۶۶
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱

وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد: پیگیری طرح فرستادن رایزن‌ها از طریق تشکل‌ها

436a6aa0db54ab82d5953b1526cde15d.jpeg

به گزارش نبض بازار، رضا رحمانی در همایش تشکل‌های اقتصادی راهبران توسعه تصریح کرد: برای گسترش نقش تشکل‌ها ما باید برخی خلأهای قانونی را پشت‌سر می‌گذاشتیم که خوشبختانه بعضی از آنها برطرف شده است و مابقی در دست پیگیری است. یکی از این مسائل که پیگیری آن ادامه دارد بحث فرستادن رایزن‌ها از طریق تشکل‌های اقتصادی است.


وی با اشاره به دیدارهای خود با نمایندگان تشکل‌های اقتصادی گفت: ما در این دیدارها بارها اعلام کردیم که دولت به دنبال آن است که تصدی‌گری خود را کاهش داده و این موضوع را به تشکل‌ها واگذار کند فقط با یک شرط که تشکل‌ها مسئولیت حوزه مربوطه را برعهده بگیرند.


وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: گسترش نفوذ ایران در بازار کشورهای همسایه یکی از این مسائل است که ما معتقدیم با استفاده از توانایی تشکل‌ها می‌توان به آنها دست یافت.


رحمانی با بیان اینکه یکی از هفت محور برنامه‌های اصلی این وزارتخانه در سال جاری بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تشکل‌هاست، گفت: در دوره تحریم تشکل‌ها می‌توانند به ما کمک ویژه کنند. از این رو امیدواریم که در جریان جلسات آتی امکان استفاده بیشتر از ظرفیت قابل توجه آنها فراهم شود.


انتهای پیام


برچسب ها: رضا رحمانی

اخبار پیشنهادی