کد خبر: ۴۶۴۴۰
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱

کارخانه احیاء مستقیم شماره یک فولاد بافت، نخستین افتتاح در سال رونق تولید است

21_phoca_thumb_l_image_news_11982
به گزارش نبض بازار به نقل از ایلنا، حجت الاسلام علی مهدیزاده افزود: طرح فولاد بافت که سالها رها شده بود، با حمایت و سرمایه گذاری گروه مالی گردشگری و تلاش های قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار، عملیاتی شد و اکنون آماده افتتاح رسمی است.

وی ادامه داد: راه اندازی کارخانه احیاء مستقیم شماره یک فولاد بافت دغدغه خانواده های شهرستان بافت و شهرهای همجوار برای اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را برطرف می کند ضمن اینکه انتظار این است که در بکارگیری نیروها از افراد بومی منطقه استفاده شود.

حجت الاسلام مهدیزاده تصریح کرد: سرمایه گذاری گروه مالی برای راه اندازی کارخانه فولاد بافت قطعا در عمران و آبادانی و همچنین رونق اقتصادی شهرستان بافت بسیار تاثیرگذار خواهد بود اما این انتظار وجود دارد که در جذب نیروی کار کارخانه، جوانان نخبه و مستعد دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی این شهرستان بکار گرفته شوند.

امام جمعه شهرستان بافت در پایان از همه مدیران گروه مالی گردشگری در تسریع و راه اندازی کارخانه فولاد بافت که سالها متوقف شده بود، تشکر و اظهار امیدواری کرد این کارخانه بتواند دغدغه همه خانواده های شهرستان بافت و شهرهای مجاور برای حل مشکل بیکاری را برطرف کند.

اخبار پیشنهادی