کد خبر: ۲۷۲۱۶
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲

نباید قلم خود را با پول عوض کنیم

45b084fc829c44ef54443ac077e70e2c.jpeg

به گزارش نبض بازار ، حجت‌الاسلام‌ سید محسن محمودی  در همایش تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب و رسانه که برای اولین بار در سطح استان تهران به میزبانی شهرستان قرچک برگزار شد ، اظهار کرد: باید در جایگاه رسانه مراقب  قلم خود باشیم، نباید قلم خود را با پول عوض کنیم، جایگاه رسانه در کشور بسیار مهم است.


وی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب ویژگی‌های خاصی دارد ، در بیانیه همه موارد ذکرشده است و مشکلات و ایرادها و ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها در این بیانیه به‌طور کلی بیان‌شده است.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: تمامی رسانه‌های بیگانه در تلاش هستند امید به آینده را در کشور تضعیف کنند و فرهنگ غربی و ناامیدی را در جامعه ترویج دهند.


محمودی تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف باید به جوانان میدان داد و با استفاده از مدیران جوان در کنار مدیران پیشکسوت می‌شود به رشد و ترقی دست‌ یافت.


وی بیان کرد: در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و امنیتی استقلال داشته باشیم، استقلال در حوزه‌های مختلف باعث ترقی و اقتدار کشور می‌شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در کشور باید رسانه‌ها که تریبون دار هستند ،اصول و ارزش‌های نظام را به مردم انتقال دهند و همه باید در مقابل ناهنجاری‌ها و فرهنگ‌ اشرافی‌گری ایستادگی کنند.


محمودی یادآور شد: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید در چهل سال گذشته هیچ اشتباهی نداشته‌ایم، خطاهایی که داشته‌ایم را بیان کنیم و درصدد رفع خطاها باشیم و آن‌ها را شناسایی و به مردم نیز اعلام کنیم.


وی تأکید کرد: مردم با تمام وجود پای ارزش‌های انقلاب ایستادگی کردند و به‌هیچ‌ وجه دست از ارزش‌های والای انقلاب بر نمی‌دارند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: راه‌هایی که می‌شود بیانیه گام دوم انقلاب نهادینه شود این است که مسئولان نظام پاسخگوی رسانه‌ها باشند و رسانه‌ها وظیفه مطالبه گری داشته باشند.


محمودی عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید چشم و گوش اداره خود باشند، مشکلات و موضوعات را به مدیریت مجموعه انتقال دهند ، باید نیروهای جوان ولایی و انقلابی جایگزین نیروهای بی‌تفاوت و بی‌تعصب در کشور شوند، نباید نیروهایی که دغدغه مشکلات مردم را ندارد در پست‌های مدیریتی استفاده شوند.


محمودی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب باید دستاوردهای نظام را به مردم و جوانان بیان کنند، رسانه ملی باید به افراد و مسئولانی که در حق مردم و نظام کم‌کاری کردند و افراد نفوذی را به مردم معرفی کنید.


انتهای پیام


اخبار پیشنهادی