کد خبر: ۴۷۷۱۷
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:باید حضور بانک گردشگری را به فال نیک گرفت

احمد+سالک
به گزارش نبض بازار ، احداث کارخانه ی احیاء مستقیم شماره یک فولاد بافت کرمان با ظرفیت بالای تولید و اشتغال با حمایت بانک گردشگری از جمله اتفاقات خوبی است که طی چند روز آینده انجام می شود. تقارن اجرای این طرح در سال رونق تولید سبب خواهد شد که سازمانها و نهادهای دیگر هم بتوانند در راستای اقدامات عملی گامهای مؤثری بردارند.

احمد سالک نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره ی این طرح گفت: تجارب نشان می دهد که کشورمان در صنایع فلزی بسیار توانمند عمل می کند و یکی از نقاط عطف اقتصاد در سالهای گذشته تولید محصولات فلزی بوده. سالک ادامه داد: درسالهایی که تحریم سایه ی سنگینی در این بخش از تولیدات انداخته بود مهندسین و مدیران داخلی موفق شدند با بهره مندی از دانش کافی تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند و در نهایت اتفاقات خوبی برای کشور افتاد. سالک ضمن اشاره به شرایط به وجود آمده در بخش صنعت گفت: درحال حاضر در برخی از بخشها نیاز به بازنگری وجود دارد اما می توان امیدوار بود که با تجربه ی حاصل از سالهای گذشته بتوان از این بحران عبور کرد.

نماینده ی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره ی نقش بانک گردشگری در اجرا و افتتاح این طرح گفت: باید حضور بانک گردشگری را به فال نیک گرفت. حمایت این بانک از تیمهای ورزشی ثمرات خوبی برای کشور داشت و مطمئناً حضور و حمایت بانک گردشگری در این طرح می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی