کد خبر: ۴۷۴۲۲
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

فلاحت پیشه: در بحث اشتغال همه سازمانها پای کار باشند

201906104586225365
به گزارش نبض بازار ، در سال رونق تولید آنچه که حائز اهمیت خواهد بود همیت سازمانی و تلاش در جهت توسعه ی کسب و کار است. نهادها و ارگانهای مختلف چنانچه با درک درست از نیازهای جامعه گام بردارند خواهند توانست بار بزرگی را از روی دوش مردم به سبب نگرانیهایی مانند موضوع اشتغال جوانان و نیز اشتغال پایدار سبک کنند و در نتیجه ی این کار شاهد ائتلاف بسیار خوبی در همه ی حوزه ها خواهیم بود.

احداث کارخانه ی شماره یک فولاد بافت کرمان یکی از موضوعاتی است که با توجه به ظرفیتهای مختلفی که ایجاد خواهد کرد می تواند بسیار مورد رصد کارشناسان باشد. نمونه ی همیت سازمانی که در مقدمه از آن گفته شد در این طرح که به همت بانک گردشگری انجام شده به وضوح قابل مشاهده است.

حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در این باره به خبرنگار نبض بازار گفت: نباید امنیت را تنها در حوزه های فرامرزی و مرزی و برخی مسائل داخلی جستجو کنیم. امنیت برای خانواده ها از همین موارد شروع می شود. امنیت شغلی و ایجاد طراوت رفتاری که می تواند نتیجه آن باشد بسیار موضوع با اهمیتی است. فلاحت پیشه ادامه داد: یکی از مواردی که همیشه همه ی نمایندگان مجلس در همه ی کمیسیون ها راجع به آن نگرانی دارند موضوع اشتغال و تأمین آینده ی جوانان است. خدارو شکر برخی از سازمانها مانند بانک گردشگری که بانی این کار شده اند کمک بزرگی می توانند در این زمینه به کشور و خانواده ها انجام دهند. فلاحت پیشه گفت: مفهوم مسئولیت اجتماعی در چنین طرحهایی است که مصداق عینی پیدا می کند وگرنه اینکه بخواهیم از برخی واژه ها تنها برای قشنگ کردن فضای کاری استفاده کنیم عایدی برای کشور و مردم ندارد. این نماینده ی مجلس اظهار امیدواری کرد که تا سال 1400 می توان بسترهای متنوعی برای اشتغال ایجاد کرد و همه ی بخشها باید در این زمینه پای کار باشند.

اخبار پیشنهادی