کد خبر: ۴۷۴۱۱
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

سید فرید موسوی: اجرای طرح خوب بدون نگرانی انجام می شود

57476585
به گزارش نبض بازار ، موضوع ایجاد اشتغال و نیز استفاده از ظرفیتهای بومی از دیرباز مورد تأکید بسیاری از کارشناسان بوده اما با توجه به درگیریهای زیادی که امروزه وجود دارد شاید فرصتهای مطالعاتی بسیار کمی برای بررسی درست ظرفیتها در مناطق مختلف وجود داشته باشد. از طرفی نیازمندیهای زیاد در بخش تأمین بودجه بسیاری از طرحهای خوب را معطل نگه می دارد. احداث کارخانه احیاء مستقیم شماره ی یک بافت کرمان طرحی است که با همت بانک گردشگری صورت پذیرفته و با ایجاد اشتغال در سطح قابل توجه خواهد می تواند با استفاده از ظرفیتهای بومی توانمندیهای جوانان این منطقه از کشور را نشان دهد.

سید فرید موسوی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این رابطه به خبرنگار پارلمانی نبض بازار گفت: در ایجاد اشتغال مسئله ی مهم رسیدن به خروجی مناسب است چه بسا برخی طرحها به سبب بررسی ناصحیح خروجی مورد انتظار را ارائه ندهند. موسوی ادامه داد: استان کرمان همیشه جزو استانهایی بوده که در موضوع اقتصادی دارای پتانسیل بالا نشان داده و هم اکنون معادن و صنایعی که در این بخش کشور فعال هستند این گواهی را می دهند. موسوی بیان کرد: باید بدانیم کار درست وقتی انجام شد می تواند برای سایر سازمانها نیز سرمشق و الگو باشد.

این نماینده ی مجلس ادامه داد: وقتی یک بانک مانند بانک گردشگری برای حمایت از چنین طرحی تمام قد جلو می آید این نوید را می دهد که برای ایده های خوب که با تحقیق و بررسی درست صورت گرفته هیچکس نباید نگران باشد. طرحهای توجیهی در اقتصاد منطقه ای و کلان در مسیر تحقیق ، ضعف و قوت خود را نشان میدهند. اما تقاضایی که که از همه ی سازمانها داریم اینست که در شرایظ فعلی باید همگی کنار هم باشیم خصوصا در مباحثی مانند ایجاد اشتغال باید هرکسی هرکاری از دستش برمی آید انجام دهد.

اخبار پیشنهادی