کد خبر: ۴۶۵۰۰
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

تلألو مرکز فروش «سنتر بارز» در جنوب تهران

download

به گزارش نبض بازار به نقل از روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز ، مسیر جاده ساوه در جنوب تهران را در ظهر گرم و دمکرده مردادی در پیش گرفتیم و پس از طی مسافتی طولانی، از محدوده شهرداری تهران دور شده و به منطقه چهاردانگه در کنار جادهای ترانزیتی و مهم رسیدیم. در کنار مصلی چهاردانگه گاراژی به متراژ 12 هزار مترمربع وجود دارد که کارمندان سنتر بارز هم برای ارائه خدمات به مشتریان چند سالی در آنجا مشغول به کار بودند. اما تمام سهم شرکتی به بزرگی و نام و اعتبار بارز از این 12 هزار متر، تنها 750 متر مربع بود! 150 متر دفتر اداری و 600 متر انبار و تعمیرگاه و محوطه تازه آسفالتشده جلو سه سوله کوچک انبار؛ یعنی تمام سهم بارزی که مهمترین برند تایر ایرانی به حساب میآید به یکدوازدهم مساحت «گاراژ شرکا» هم نمیرسید، اما ظواهر موجود نشان میداد آنها در همین اندک مساحت هم توانستهاند کسبوکار خود را چنان رونقی ببخشند که بیشتر افراد موجود در محوطه را مشتریان سنتر بارز تشکیل دهند.


وقتی بهاتفاق مهرداد فرامرزی، مدیر سنتر بارز، به محوطه گاراژ پا گذاشتیم، با طی مسافتی در محیطِ تماماً خاکی گاراژ به انبار و سولههای تایرها رسیدیم. مهندس فرامرزی که از همان ابتدای حضور ما در دفتر با گشادهرویی به استقبال آمد، سه ساعتی که میهمان او و چهار همکارش بودیم زبان به گلایه نگشود و فقط دلسوزانه درباره کوچکی انبار و گرمای تابستانی سوله سخن به میان آورد که بیشتر کارکنان او در این محیط فعالیت داشتند. سه کانکس آهنی که آقای جهانی، انباردار سنتر، را وادار میکرد تا در دقایقی که مراجعهکنندهای برای تحویل تایر در محوطه انبار حاضر نمیشود، فاصله تقریباً 100 متری انبار و دفتر را طی کند تا دقایقی از خنکای دفتر سنتر استفاده کرده و جان تازهای بگیرد! سولهها کوچکند، دل کارکنان و مدیران سنتر بارز اما؛ بزرگ است که زبان به گلایه نمیگشایند و در واقع روی خوش آقای جهانی و کارمندان سنتربارز به مشتریان و مراجعهکنندگان برای تحویل تایرها، امتیاز بزرگی به حساب میآید که همین امر میتواند «بارز» را بارزتر کند.


تعبیه سیستم جدید نوبتدهی


در ورودی مرکز کاملا شیشهای است که با 10حلقه از انواع تایر برای عابران و خودروهای عبوری خودنمایی میکند و برندشان را به رخ میکشد! در ساختمان اداری مرکز بر خلاف انبار، چند صندلی برای نشستن و انتظار کوتاهمدت مشتریان تعبیه شده و در انتهای سالن و نزدیک به در ورودی آبدارخانه دستگاه آب سردکنی وجود دارد که میتواند به قدر یک لیوان عطش مراجعان را بگیرد. ورود ما به سنتر حوالی ساعت یک ظهر اتفاق افتاد که همزمان شده بود با مراجعه چند مشتری کاغذ به دست که بعد از توضیحات مهندس فرامرزی مشخص شد شمارهای است برای حضور هر فرد در یک روز مشخص در سنتر برای دریافت تایرهای خود. سیستمی که به گفته آقای فرامرزی ابداع خود اوست، زیرا طی یک سال گذشته چند مدل نوبتدهی به مشتریان را امتحان کرده بود و از این آخری جواب بهتری دریافت کرد. زیرا مشتریان و مراجعهکنندگان هم راضیتر بودند. کار خود را به پیشنهاد مدیر سنتر از گفت و گو با چند مشتری حاضر در مرکز آغاز کردیم.


رضایت مشتریان از لاستیک بارز


رضا عرفانی که از تهران به سنتر بارز مراجعه کرده، میگوید: این را می دانستم که بهترین شرکت ایرانی شرکت بارز است. تایرهای اصلی خودرو شخصیام که ال90 مدل 95 است، بارز بود و به همین دلیل دوباره میخواهم بارز استفاده کنم. من تاکنون از خدمات پس از فروش استفاده نکردهام ولی برخورد پرسنل مرکز خوب است و من راضی هستم.


حمیدرضا صداقتی نیز که از غرب تهران به سنتر بارز مراجعه کرده، اظهار میکند: من برای خودروی خودم لاستیک بارز نگرفتهام و برای همکارم خرید میکنم که بر اساس تحقیقاتش لاستیک بارز بین لاستیکهای ایرانی، بهترین است. خودروی همکارم، سمند است، خودم سواری پژو دارم و قبلا از بارز لاستیک خریده بودم. قیمت در اینجا متعادل و خوب است و من راضیام و برخورد پرسنل هم خوب است.


محمود قیاسی که از کرج آمده، میگوید: کیفیت بارز خوب است و قیمت مناسبی دارد و من حدود هفت تا هشت سال است که از لاستیک بارز استفاده میکنم. ماشین من پرشیاست و در چند سال گذشته همیشه از بارز استفاده کردهام. لاستیکهای دیگر اکثرا خشک است و نرم بودن و کیفیت خوب لاستیک بارز باعث اقبال من شده است. قیمت مناسب بوده و در این مدت نوسانات قیمتی نداشته است. در این مرکز هم همیشه کارمان سریع راه میافتد و ناگفته نماند از خدمات پس از فروش هم راضی هستم.


فائزه سیفی هم که از محدوده خیابان انقلاب مراجعه کرده است، تصریح میکند: خودرو من پراید است و تقریبا دو سال به طور مداوم از تایر بارز استفاده کردهام. تایرها خوب و مقاوم هستند و ویژگیهای خوبی دارند. به لحاظ قیمت هم مناسبند.


او ادامه میدهد: من قیمت لاستیکهای دیگر را نیز پرسیدهام، اینجا نوسان قیمتی وجود ندارد. نقصی که سنتر چهاردانگه دارد، نبود لاستیک نیسان وانت است که برای خودروی پدرم لازم دارم.


علی اقدامی نیز به ما میگوید: تایرهای دیگر ساییدگی و پوسیدگی دارند و در یک سال گذشته با اینکه شاهد نوسان قیمتی در اکثر کالاها و اجناس بودیم، تایر بارز دچار نوسان نشد. من در اینجا چهار حلقه لاستیک را به قیمت 692 هزار تومان خریدهام اما بیرون از اینجا هر جفت را 589 هزار تومان برای فروش گذاشتهاند.


ابراهیم مهدوی که از افسریه به سنتر بارز آمده، عنوان میکند که من حدودا 10 سالی است از لاستیک بارز استفاده میکنم. قیمت در این مرکز با بازار آزاد تفاوت زیادی دارد. این اولین بار است که به این مرکز میآیم و برخورد پرسنل حرف نداشت.


میرزا دوامی که به نوعی پیشکسوت در استفاده از لاستیک بارز است، اظهار میکند: حدود 17 سال است که از بارز استفاده میکنم. خدمات بارز خوب است، و تنها 10 دقیقه طول کشید تا نوبت به من رسید.


وی ابراز امیدواری میکند: امیدوارم کیفیت لاستیک بارز به همین منوال پیش برود تا ما کماکان راضی بمانیم.


بهنام محمدی هم که از نواب، خود را به چهاردانگه رسانده بود معتقد است باید ثبتنام اینترنتی باشد تا تنها یکبار به سنتر مراجعه کرد. او که تاکنون از تایرهای یک برند دیگر برای پراید خود استفاده میکرد به توصیه دوستانش و چند فروشنده سطح شهر قصد دارد مشتری بارز شود، چون لاستیکهای بارز را دارای کیفیت و عمر طولانیتری معرفی کردهاند.


روزانه 300 مراجع داریم


در ادامه این گزارش، با کارکنان محدود، اما پرکار سنتر بارز چهاردانگه همصحبت شدیم و پای درد و دل کوتاه اما صمیمانه آنان نشستیم. حمید بیگمحمدی که از کارمندان باسابقه است و حدود 5/5 سال است به جمع خانواده بزرگ بارز پیوسته از مسئولیت و وظیفه محوله خود در سنتر، میگوید: از ابتدای ورود به مجموعه بارز به سرویس سنتر آمدم، اپراتور هستم و کار بالانس را برای ماشینهای سنگین انجام میدهم، البته در سه ماه گذشته ماشینهای سواری نیز اضافه شدهاند. او ضمن اعلام رضایت از حضور در سنتر چهاردانگه ادامه میدهد: خوشحالیم که مشتریان زیادی داریم و ما هم تا جایی که در توانمان هست، جوابگو هستیم. شاید روزی تا 300 نفر مراجعهکننده داشته باشیم ولی ما به تعداد محدودی که نوبت دادهایم جوابگو هستیم. بیگ محمدی در پایان از مدیران بارز درخواست تعویض دستگاه بالانس سنتر را دارد، زیرا دستگاه فعلی قدیمی و فرسوده شده که همین امر باعث کندی خدمترسانی به مراجعان میشود.


بیگمحمدی از رابطهی خوب و صمیمی با مدیریت و همکاران خود و فضای عالی مجموعه میگوید که همین امر موجب شده هر روز صبح با نشاط و روحیه خوبی سر کار خود حاضر شود. کارمند دیگر سنتر که از جمله پرسابقهترین افراد مجموعه است، اینگونه خود را معرفی کرد: مصطفی روشن، دارای مدرک دیپلم و از سال 94 در خدمت شرکت بارز هستم. هماکنون بهعنوان کارشناس فروش در سنترمشغول به فعالیتم. روشن در توضیح وظیفه خود در این مرکز میگوید: به صورت انبوه فروش تایرهای TBR یا تایر ماشینهای سنگین را انجام میدهیم و از بازاریابی تا تحویل به مشتری بر عهده من است، یعنی بازاریابی از پایانهها و مراکز خاصی که محل تردد خودروهای سنگین است، بر عهده من گذاشته شده است.


او درباره رابطه خود با مشتریان بارز نیز با حالتی از رضایت و عدم رضایت! عنوان میکند: ایرانیها، مردمانی عاطفی هستند و اهمیت زیادی به احترام قائلند، این احترام متقابل است. اینجا با اینکه کار سختیهای خاص خود را دارد ولی بیاحترامی نسبت به کسی دیده نمیشود. گاهی پرخاشگریها و ناملایماتی از جانب مشتریان بوده و شاید بعدها هم باشد ولی از جانب ما با پرسنلی که امروز داریم و مدیریت آقای فرامرزی ظرفیت بالایی از نظر کاری و تجربی وجود دارد و سختیهای کار را تحمل میکنیم و در ارتباط با مشتریان یک رضایت نسبی متقابل حاصل شده است.


به گفته روشن، تنها ایراد سنتر و مشکل اصلی در روند کاری او، وقتگیر بودن فرایند فاکتورزنی است که ایرادی بوروکراتیک و عمدتا نرمافزاری محسوب میشود و همین امر موجب کندی ارائه خدمات به مشتریان انبوه سنتر است.


او امیدوار است این موضوع مورد التفات مسئولان و مدیران ارشد مجموعه بزرگ بارز قرار بگیرد. و اما عنوان کمسابقهترین عضو سنتر تنها با یک ماه سابقه در کل مجموعه بارز متعلق است به محمدرضا آقازاده که در معرفی خود و شرح وظیفهاش میگوید: بنده دیپلم کامپیوتر دارم و حدود یک ماه است که بهعنوان کارشناس فروش به این مجموعه پیوستهام. چون هنوز تجربه لازم را کسب نکردهام، فعلا فقط کار فروش را انجام میدهم. هنوز سایز لاستیکها را یاد نگرفتهام و در زمینه فروش لاستیک ماشینهای سواری کار میکنم. قبلا دو سال در بیمه ایران کار میکردم از زمانی که به استخدام بارز درآمدهام انگیزه کاری من بسیار بیشتر شده است. آقازاده ضمن تشکر از محیط گرمی که همکارانش برای او که تازهکار و کمسابقه اما بسیار باانگیزه و با روحیه است، ایجاد کردهاند، همچون آقای روشن از سرعت پایین و وقتگیر بودن نرمافزار فاکتورزنی گلایه کرد و خواستار بهبود این امر شد تا خدمترسانی به مشتریان در گرما و سرما بهتر و مطلوبتر باشد.


تا زمانی که مشتری باشد خدمات میدهیم


حمیدرضا جهانی، کارشناس مهندسی صنایع لاستیک که اپراتور دستگاه بالانس برای خودروهای باری و سواری است، میگوید: ورود ما ساعت 7:30 دقیقه صبح است ولی معمولا نیم ساعت زودتر سر کارمان حاضر میشویم و کار ما در ساعت 5:30 دقیقه تمام میشود ولی پیش آمده که تا ساعت هشت یا 8:30 دقیقه بمانیم، در واقع تا زمانی که مشتری باشد، ما میمانیم و کار میکنیم. تا ساعت دو، لاستیک تحویل مشتری میدهیم، در ضمن من اینجا انباردار هم هستم.


او ادامه میدهد: به طور میانگین تقریبا روزی 600 تا 650 حلقه لاستیک به مشتریان تحویل میدهیم که حدود 300 تا 320 جفت لاستیک میشود. همچنین، در مجموع 200 تا 250 نفر مشتری در روز داریم. در این فصل که مردم به دلیل سفر بیشتر لاستیک میخرند، در روز 300 نفر مشتری داریم. نسبت به مشتریان تبعیضی قائل نمیشویم و سعی میکنیم به نحو احسنت با آنها رفتار کنیم و بهترین برخورد را داشته باشیم. مشتریان از اقشار مختلف و با روحیات متفاوتی هستند، ولی ما با همه آنان برخورد یکسانی داریم. اگر اعتراض، انتقاد یا پیشنهادی داشته باشند آنها را به آقای فرامرزی، مدیر مجموعه، معرفی میکنیم. همه هماهنگیهای ما با مدیریت است.


جهانی میافزاید: انواع مختلف لاستیک را عرضه میکنیم و بیشترین فروش ما مربوط به لاستیک پراید است که هر دو روز 1000 حلقه لاستیک پراید میفروشیم. فروش برای خودروهایی چون تیبا و پیکان وانت هم بالاست. او در ادامه محدودیت فضا را تنها مشکل محیط کارش عنوان میکند و می‌‌گوید: اگر فضا بیشتر باشد یا اگر اینجا مالک باشیم، شاید بتوانیم کار زیادتری انجام دهیم و حتی در روز تا یک هزار و 500 حلقه لاستیک بفروشیم. ولی به خاطر محدودیت در فضا نمیتوانیم بیشتر از 650 حلقه به فروش برسانیم. طبیعی است اگر فضای ما کمی بیشتر باشد میتوانیم فروش بیشتری داشته باشیم، در این صورت قطعا اشتغالزایی بیشتری نیز خواهیم داشت. اینجا مشکلات حادی وجود ندارد و اگر مشکلی پیش آید به مدیریت ارجاع میدهیم. به لطف خدا، آقای فرامرزی همکاری بسیار خوبی با مجموعه دارد و این تنها مختص روابط کاری نیست، بلکه در مورد مشکلات خانوادگی نیز گوش شنوایی دارد. این کارشناس مهندسی صنایع لاستیک اضافه میکند که به لحاظ گرمایشی و سرمایشی مشکلاتی وجود دارد، چون در کانکس هستیم و با پنکه خودمان را خنک میکنیم. ضمن اینکه، از ساعت یازده تا ساعت سه بعد از ظهر تحمل گرما سخت است. بنابراین، خودمان را مشغول کار کرده و به طور مرتب رفتوآمد میکنیم تا حواسمان به گرما نباشد.


فلسفه تأسیس سرویسسنتر بارز


مهرداد فرامرزی، مسئول و مدیر سرویس سنتر بارز، در منطقه چهاردانگه تهران، متولد دیماه 1357 و دارای مدرک کارشناسی شیمی رشته طراحی فرآیندهای نفت است. او، از سال 1382 تا شهریور 1397 در شرکت ایران تایر در سمتهای مختلفی بهعنوان کارشناس طبقهبندی لاستیک (به مدت 7 سال) و رئیس شرکت پخت تایر و معاون امور تولید (حدود 8 سال) مشغول به کار بوده و با همین عنوان این شرکت را در شهریور 97 ترک کرده تا به گفته خودش، افتخار پوشیدن پیراهن بارز را کسب کند. او میگوید: در سال 97 این افتخار را پیدا کردم تا بهعنوان مدیر سرویس سنتر بارز انتخاب و وارد بارز شوم. این مرکز در سال 93 کارهای اجرایی و مقدماتی را پشت سر گذاشته و در اردیبهشت 94 شروع به کار کرده است.


او ادامه میدهد: بارز بهعنوان اولین تولیدکننده تایرهای تی.بی.آر یا تایرهای باری اتوبوسی سیمی شناخته شده نبود و همه فروشندگان بازار به سمت سود بیشتر میرفتند. منطقه ما فاصله کمی با یکی از بازارهای بزرگ خرید تایر باری و اتوبوسی دارد؛ بازار شاتره مرکز فروش تایرهای باری و اتوبوسی سیمی است و همه برندها به هر تعدادی در آن مرکز وجود دارد. فرامرزی درباره فلسفه تاسیس سرویس سنتر بارز میگوید: دلیل شروع به کار این مجموعه این بود تا بارز مرکزی برای فروش محصول خود، بالانس و رینگ رایگان داشته باشد و توسط همین مرکز تعویض لاستیک صورت گیرد.


مسئول و مدیر مرکز سنتر بارز در ادامه میگوید: این موارد تا اردیبهشت سال 97 ادامه داشت بعد مسائلی پیش آمد و با اعتصاب رانندگان مصادف شد. سپس، فروش حوالهای شد و حوالهها از طریق پایانههای سنگین صادر میشود و رانندگان با حواله برای خرید مراجعه میکنند. این کار باعث میشود تا وزارت صنعت و معدن و تجارت بر بازار سیاه کنترل لازم را اعمال کند. با توجه به تجربه یک ساله من در زمینه فروش، این وزارتخانه تا حدود زیادی موفق بوده است و توانست بر افزایش بیرویه قیمت لاستیک کنترل داشته باشد. مشکل بیشتر مربوط به احتکار بود.


فرامرزی اضافه میکند: بارز بهعنوان تنها تولیدکننده تایرهای رادیال باری و اتوبوسی افت تولید نداشته است، ولی قیمت محصول بارز به یکباره دو الی سه برابر شد که این موضوع به مافیایی که ایجاد شد و بازار سیاه بر میگردد. بعد از اینکه این موضوع حل و فصل شد، خوشبختانه به تدریج قیمت به رقم واقعی خود برگشت و هماکنون اختلاف قیمت تایر دولتی با بازار در حد اندکی است.


مسئول و مدیر مرکز سنتر بارز، با اشاره به اینکه در حال حاضر شرکت بارز تولید تایرهای شاسی بلند اس.یو.وی را شروع کرده، میگوید: چند ماهی است که این اتفاق رخ داده است. این تایرها به طور کامل بومیسازی شدهاند و به هیچ عنوان کمکی از شرکت کنتیننتال که تکنولوژی بارز را در سالهای قبل تامین میکرد، گرفته نشد. طراحی با تکنولوژی کارشناسان واحد تحقیقات بارز شروع شده است.


فرامرزی تاکید میکند: بسته به تکنولوژیهای مختلف 30 تا 40 درصد از مواد اولیه صنعت تایر وارداتی است و ما وابسته هستیم، بنابراین تحریمها ناخودآگاه روی کار ما تاثیر میگذارد؛ در این بین برای شرکتهایی که بنیه مالی کمتری دارند و کوچکترند تاثیر حادتر است.


به گفته وی در شرکت بارز، واحد فروش ویژه خودروساز وجود دارد و نیازسنجی میکند و با توجه به تغییرات بازار و ورود خودروهای جدید، واحد تحقیقات ما در این زمینه کار میکند.


آغاز عرضه تایر سواری


مدیر سنتر بارز در ادامه تشریح میکند: از اواخر آذر سال 97 عرضه تایر سواری در مرکزی که چهار سال فقط تایر باری فروخته و خدمات باری ارائه کرده بود، شروع شد. محموله ابتدایی 1500 حلقه بود که ظرف چهار روز به فروش رفت، این داستان بهسرعت جلو رفت و این مرکز بهعنوان جایی که فقط محدود به فروش تایر باری نمیشود و عرضه تایر سواری دارد شناخته شد؛ به شکلی که ما دیگر کنترلی برای کار نداشتیم و هر روز صبح با خیل عظیم جمعیت پشت در روبهرو بودیم. حال برای پیشبرد کار پنل فروش را امتحان کردیم و نوبتدهی و نوشتن فهرست را از روز قبل انجام دادیم. در هشت ماهی که تایر سواری در این مرکز عرضه میشود بازخوردهای خوبی داشتیم و جنبههای منفی و مثبت کار را دیدهایم؛ به جرات میتوانم بگویم که امروز 80 درصد بازخوردهایی که از مسئولان منطقهای و مردم گرفتهایم رضایتبخش بود.


او اضافه میکند: شهردار چهاردانگه لوحی به مرکز اهدا کردند بخشدار هم از ما دعوت کردند و از مجموعه بارز راضی بود و من برای افزایش بیشتر سطح رضایتمندی در پایان هر روز به بچهها میگویم که انشاالله فردا 20 حلقه بیشتر بفروشیم. میزان فروش ما از آذر ماه به صورت روزانه رشد داشته، به شکلی که امروز واحد فروش ما از ما میخواهد به شکلی با آنها رایزنی کنیم و برنامه بدهیم چون میزان درخواست تایر ما زیاد است.


فرامرزی یادآور میشود: عزیزانی در دفتر مرکزی بودند که حتی اسم سرویس سنتر را نشنیده بودند، ولی امروز هر 120 نفری که در دفتر مرکزی گروه صنعتی بارز هستند همه سرویس سنتر را میشناسند، چون تمام تلاش این گروه پنج نفری بالابردن فروش روزانه و رضایتمندی مشتری است.


وی اظهار میکند: برای خدمات پس از فروش تایرهای سواری نیز برنامهای داریم که پیش میرود و اگر فضایی مناسبتر برای مجموعه خود داشته باشیم خدمات سواری را برای تایرهای سواری انجام دهیم.


فرامرزی درباره مشکلات موجود میافزاید: نام بارز بزرگترین تبلیغ برای این گروه بزرذگ صنعتی است. ولی متاسفانه باید بگویم من روزانه حدودا 100 مشتری را با دست خالی روانه میکنم و فقط میتوانم عذرخواهی و ابراز شرمندگی داشته باشم. حدوداً از یک ماه پیش سیستم نوبتدهی راهاندازی شد تا با نوبتدهی این مسئله را کنترل کنیم.


مدیر سرویسسنتر بارز با بیان اینکه یک روز در هفته برای چاپ قبوض مشخص میشود، ادامه میدهد: داخل قبض، تاریخ و ساعت مشخص است، مشتریان میدانند که در چه ساعت و چه زمانی باید برای خرید مراجعه کند و تجمعی جلو در سرویس سنتر صورت نمیگیرد.


نیروی کار متناسب با فضای کار


فرامرزی درباره ساعت شروع کار توضیح میدهد: شروع ساعت کاری ما ساعت 7:30 دقیقه صبح است و معمولاً همه ما زودتر از این زمان در سرکار حاضریم. موجودی انبار از شب قبل چک میشود و صبحها قبل از خروج تایر از انبار آمارگیری مجددی انجام میشود و از ساعت هشت فروش رسماً آغاز میشود. ساعت 4:20 دقیقه نیز ما به کار خود پایان میدهیم، ولی هرگز در این زمان مجموعه را ترک نکردهایم.


او در رابطه با امکان افزایش نیروی کار تصریح میکند: با توجه به فضای موجود این امکان وجود ندارد و نیروی جدید مازاد میشود. چون همه چیز باید متناسب باشد؛ امروز با توجه به فضا میزان فروش و خدماتدهی تناسب خوبی دارد، ولی اگر بارز برای این مجموعه جایی را خریداری کند آن مکان میتواند زمینهساز اتفاقات خوبی برای بارز باشد. در این صورت میتوانیم عرضهکننده تمام محصولات گروه صنعتی بارز باشیم.


فرامرزی در پایان خاطرنشان میکند: من از جناب دکتر اخوان کمال تشکر را دارم. من از خانم اعتباری هم که در دفتر مرکزی فعالیت دارند بسیار ممنونم؛ چرا که ایشان در تمام سطوح کارهای سرویس سنتر با ما همکاری کردهاند. همچنین باید مراتب تشکر از شخص مهندس روغنی و آقای عربانیان را به جا آورم که از ما حمایت ویژه کردهاند.

اخبار پیشنهادی

نظرات بینندگان

در انتظار بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
محمد رضا حاتمی
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
0
0
سلام در تاریخ بیست و چهارم فروردین برای یک جفت لاستیک در سایت بارز ثبت نام کردم و پولش را هم اینترنتی پرداخت کردم ولی
تا کنون که س ام اردیبهشت ماه است پیام دعوت نامه برام نیامده
لطف ‌کنید بگید کجا مراجعه کنم یا با چه شماره ای تماس بگیرم.