کد خبر: ۴۷۷۰۲
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

به روز بودن اطلاعات همکاران شعب جذب منابع ارزان قیمت را سرعت می دهد

yazddd
به گزارش نبض بازار به نقل از روابط عمومی: پورحسنی مدیراستانی بانک یاران زمین به بررسی و تجزیه و تحلیل آمار مربوط به عملکرد هفت ماه اخیر در شعب پرداخت و از شعب دارای رشد تقدیر و تشکر کردند، و از شعب دیگر خواست تا با تلاش و کوشش مضاعف و همه جانبه در این فرصت اندک باقیمانده به اهداف از پیش تعیین شده برسند.

وی با اشاره به اینکه راه رسیدن به جذب منابع شعب، گشاده رویی، جلب اعتماد مشتری، مذاکره مستقیم با مشتریان توسط رئیس شعبه، ارائه خدمات با سرعت و دقت بالا، مطلوبیت محیط داخلی بانک، بازاریابی دقیق و با برنامه ریزی، به روز بودن همکاران به لحاظ اطلاعات بانکی موجود را از مهمترین عوامل موثر بر جذب منابع پررسوب و مشتریان وفادار دانست.

مدیریت امور شعب استان یزد بانک ایران زمین با بیان سیاست ها و نقشه ترسیمی این مدیریت در خصوص وصول مطالبات معوق گفت: بحث وصول مطالبات بعد از جذب منابع یکی از اولویت های مهم بانک به شمار می رود و در واقع نوعی جذب منابع بدون هزینه برای بانک محسوب می شود.

پورحسنی براعتبار سنجی و رعایت بهداشت اعتباری تاکید کرد و افزود: اگر در اعطای تسهیلات، بهداشت اعتباری رعایت شود و اعتبار سنجی در زمان اعطای تسهیلات انجام گیرد آمار معوقات در استان پایین خواهد آمد.

در ادامه جلسه حبوباتی معاون استان ضمن ضروری دانستن امتیازات بانکداری مدرن در اعلام درجه بندی های شعب خواستار تلاش بیشتر همکاران در این حوزه شد.

حبوباتی همچنین در خصوص دستگاه های کم تراکنش و کارگروه های بازاریابی، وصول مطالبات و بانکداری مدرن مطالبی را عنوان کردند.

در پایان این جلسه با توجه به اهمیت موضوع بانکداری مدرن و ثبت اثر انگشت از خانم فاطمه مقصودی نژاد به دلیل بهترین عملکرد در این حوزه توسط مدیراستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی