کد خبر: ۴۷۹۶۳
۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل در بندرعباس

ImageHandler
به گزارش نبض بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، نخستین دوره نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید هرمزگان، 100 شرکت تولیدی و صنعتی در 100 غرفه، محصولات خود را در معرض بازدید علاقمندان قرار دادند.

شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر در خاورمیانه نیز در این نمایشگاه حضوری فعال دارد. این شرکت با دارا بودن 6 کارخانه که یکی از مهم ترین آنها در بندرعباس واقع شده است سهم مهمی از رونق تولید در این منطقه را عهده دار است.


ظرفیت تولید بیش از 730 هزار تن از انواع محصولات قیری و همچنین ظرفیت بشکه سازی بیش از 3 میلیون بشکه، در کارخانه بندرعباس تنها بخشی از ظرفیت های تولیدی شرکت نفت پاسارگاد است.


شرکت نفت پاسارگاد در راستای مسئولیت های اجتماعی خود تلاش کرده است تا باحفظ محیط زیست، برگزاری برنامه آموزشی، تولید محصولات سازگار با محیط زیست و سلامت مردم و همچنین برنامه های عام المنفعه، دین خود را به مردم شریف منطقه ادا نماید.


شرکت نفت پاسارگاد در همین راستا، در نخستین دوره نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید هرمزگان، کلیه هزینه های ساخت غرفه و تشریفات خود را حذف و مبلغ در نظر گرفته شده را به سازمان بهزیستی استان هرمزگان اهدا نمود.


این نمایشگاه از 20 الی 23 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان هرمزگان برگزار می گردد و شرکت نفت پاسارگاد در این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان حوزه قیر و آسفالت خواهد بود.

اخبار پیشنهادی