کد خبر: ۴۷۵۷۷
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

الیاس حضرتی:موفقیت فولاد با عظیمیان ضرب آهنگ بیشتری گرفت

IMG11401045
به گزراش نبض بازار ، اواسط مهر 97 سکان هدایت فولاد مبارکه به مهندس عظیمیان سپرده شد. به فاصله ی سه ماه از حضور عظیمیان به عنوان نفر اول فولاد این مجتمع تولیدی موفق شد بیش از 25.342 میلیارد ریال سود به دست آورد که نشان از شتاب بیشتر فولاد به سمت موفقیت داشت. در جدیدترین صورتهای فولاد مبارکه این مقدار به بیش از 34.312 میلیارد ریال افزیاش پیدا کرده که این مقدار سود تنها در دوره ی مدیریت عظیمیان حاصل شده تا حالا فولاد مبارکه با بیش از 161.978 میلیارد ریال یکی از سودآورترین شرکتهای تولیدی کشور و خاورمیانه باشد.

الیاس حضرتی نماینده ی مردم تهران و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در این ارتباط به خبرنگار پارلمانی نبض بازار گفت: بدون شک انتخاب مدیرعامل مجموعه ای مانند فولاد باید با دقت خاصی صورت می گرفت. سوابق عظیمیان در بخش های اجرایی مانند شهرداری اصفهان و نیز حضور ایشان به عنوان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نشان از توان مدیریتی ایشان داشت. ضمن اینکه نباید فراموش کرد مهندس عظیمیان با حساسیتهای مجموعه ی بزرگی مانند فولاد اصلا غریبه نبود زیرا در سوابق او می توان این مسئله را دید. حضرتی افزود: فولاد مبارکه تا قبل از مهندس عظیمیان هم البته روند خوبی را پشت سر می گذاشت اما با آمدن عظیمیان این موضوع ضرب آهنگ بیشتری به خود گرفت.

حضرتی در ادامه با توجه به دستاوردهای دوره مهندس عظمیان گفت: این موضوع را باید اولا در سبک مدیریتی و دوما در تعامل یک مدیر جستجو کرد که هر دوی اینها در مجموعه ی فولاد قابل مشاهده است.

اخبار پیشنهادی