کد خبر: ۱۹۷۰۷
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

از یک روز تا یک سال با سبد اینترنت همراه اول

images (1)
به گزارش نبض بازار ، افزایش چشمگیر فناوریها سبب شده که بسیاری از افراد حالا دیگر فقط به امکان اتصال به اینترنت در محل کار یا خانه فکر نکنند بلکه یک اتصال دائمی قوی را مطلوب می دانند همین مسئله باعث روی آوردن بسیاری به بسته های اینترنتی اپراتورها شده و این مسئله امروز در تمام دنیا یک الگوی مشابه دارد. مردم از فراز و فرود زندگی روزمره دنبال فراغت از فضایی هستند تا بتوانند مجالی هم برای سرگرمی و هم برای آگاهی پیدا کنند. گستردگی شبکه ی ارتباطات موجب گردیده که کاربران همیشه مقرون به صرفه ترین و متنوع ترین محصولات را جهت حضور در بخشهای مختلف این حوزه انتخاب کنند. فراوانی محصولات در بین اپراتورهای مختلف گاهی انتخاب را آنقدر سخت می کند که شاهد هستیم گاها یکنفر با چندین شماره ی مختلف اقدام به خرید بسته های اینترنت می کند تا در این آزمون خطا بتواند کیفیت ارائه ی خدمات را به وضوح مشاهده کند. اگر قرار باشد به زبان یک کاربر اینترنت صحبت کنیم جدا از کیفیت ، تنوع محصولات که به منظور مصارف خاص در نظر گرفته میشود فاکتور مهمی در خرید خواهد بود. مردم دوست دارند در سبد خریدشان سه فاکتور کیفیت ، تنوع و سهولت را داشته باشند.
همراه اول از جمله اپراتورهائیست که نگاهی به بسته های مختلف اینترنتی آن کاربران را در انتخاب شگفت زده می کند.. در دوره ای که بسیاری از بسته ها به سبب تبلیغاتی که روی آنها انجام می گیرد کمی گران به نظر می رسد می توان در همراه اول شاهد بسته هایی بود که علاوه بر حجم مناسب قیمت مناسبی دارند و هر کاربری را برای خرید وسوسه می کند. 7 بسته ی مختلف از دیتاهای همراه اول برای سیمکارتهای اعتباری و دائمی با تنوع قیمت و حجم باعث می شود که اگرچه کمی انتخاب مشکل شود اما بهترین انتخاب انجام گیرد. حجم بسته های همراه اول نیز مانند بسته های دیتا کاملا تنوع دارند از کمتر از 500 مگابایت تا نامحدود انتخابهایی هستند که در این اپراتور می توانیم داشته باشیم. در کنار این دو موضوع مدت اعتبار این بسته ها نیز قابل توجه است از یک روز تا یکسال کار را برای کاربران با موارد استفاده ی مختلف راحت می کند. در واقع باید گفت این سطح از تنوع و ویژگیهای بسته های اینترنتی کاملا منحصر به فردست که می توان امضای همراه اول را پای آن مشاهده کرد.
اکثر ما در موقعیتهایی بوده ایم که نیاز به اینترنت داشته باشیم اما به سبب اعتبار پائین سیم کارت نتوانستیم خریدی انجام دهیم. در بسته ی شبانت و صبحانت همراه اول این مشکل پیش بینی شده و با در اختیار قرار دادن ارزانترین تا متنوع ترین بسته ها برطرف شده است. یک گیگابایت اینترنت در طرح شبانت تنها با 900 تومان ارزانترین بسته ای است که در بین اپراتورها می توان مشاهده کرد. برخی کاربران نیز وجود دارند که علاقه به خرید بسته های دیتا به صورت طولانی مدت را دارند زیرا چنین خریدی را به صرفه تر می بینند برای این سلیقه ها نیز می توان در بین مدت اعتبار بسته ها اعتبار یکساله را انتخاب کرد. 70 گیگابایت اینترنت یکساله که تقریبا مدت هرماه آن 5800 مگابایت است با 159000 تومان.
بعد از بسته های یک روزه و یکساله همراه اول بسته های نامحدود این اپراتور نیز می تواند برای بسیاری از کاربران جذابیت داشته باشد خصوصا آن دسته از کاربرانی که علاقه زیادی به دانلود فیلم و سریال دارند. در بسته های نامحدود شبانه شاهد ارائه ی متنوعی از محصولات در ساعات مختلف هستیم. 450 گیگ اینترنت تنها با پرداخت 19900 تومان جزو طرحهائیست که می تواند برای بسیاری دانشجویان و علاقمندان به حوزه ی فیلم و سینما مقرون به صرفه باشد. البته این تنها طرح خوبی نیست که در بسته های نامحدود شبانه ارائه می شود. اگر از سیمکارت اعتباری و یا دائمی استفاده می کنید می توانید با پرداخت 1900 تومان 20 گیگ اینترنت داشته باشید.
همراه اول اما به منظور ترغیب مشترکین خود و تکریم به آنها به جهت انتخاب همراه اول بسته های ویژه ی مشترکین جدید را نیز در سبد محصولات خود دارد. این بسته ها از 2 گیگابایت تا 15 گیگ تنوع دارند و مشترکین جدید می توانند این بسته ها را با تعرفه های بسیار مناسب دریافت کنند. کیفیت ، تنوع ، قیمت و سهولت چهار ویژگی بسته های دیتای همراه اول هستند که می توان اذعان کرد در هیچیک از اپراتورهای کشور مشاهده نمی شوند. این سطح از تنوع در ارائه ی بسته های اینترنتی علاوه بر اینکه همراه اول را از سایرین متمایز می کند باعث شده تا شاهد فروش بالاترین میزان سیمکارت و استفاده ی قابل توجه از ترافیک این اپراتور باشیم.
نکته ای که نباید از یاد برد تدوین و تبیین فرآیند رونق تولید در این تنوع است. بدون شک هرکدام از سازمانها و نهادها مسئولیت خودشان را در این موضوع دارند اما در دوره ی ارتباطات که در آن تصور دنیای بدون اینترنت امکان ندارد و به منظور همراهی همیشگی مشترکین بار سنگین تری روی دوش همراه اول احساس می شود که با توجه به آمار و ارقام تا اینجا با وجود چنین مسئولیتی توانسته به خوبی آن را ایفا کند. چنین پردازشهایی تقریر ساختار اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر موفقیت است که با تلاش مبتکران به منزل مقصود می رسد. همراهی مردم با همراه اول باعث شده تا این چشمه جوشان باقی بماند و مدیران همراه اول به خوبی مطلع هستند که چنین دستاوردی چقدر ارزشمندست و به همین منظور و برای کسب حداکثر رضایتمندی سعی در ارائه ی متنوع ترین خدمات با بهترین نتیجه را دارند.

اخبار پیشنهادی